duminică, 30 mai 2010

Session .

Si uite asa trece imediat primul meu an de facultate, cu bune cu rele. Primul semestru a fost ok, mergeam la cursuri / seminarii, mi-am luat toate examenele si am avut in final, media 7.
Problema vine semestrul acesta, cand din mai multe cauze ( job, lene, indiferenta etc. ), nu prea am mai dat pe la facultate, doar pe la ce era mega-obligatoriu. Si imi pare rau, deoarece in ultimele saptamani, am fost, ca sa imi fac prezentele, si mi-am dat seama ca am pierdut o groaza de chestii interesante la diferite materii. Oricum, ceva foarte util nu am facut in timpul in care puteam fi la facultate, insa deh, dupa ce sa mergi daca nu iti pune cineva pistolul la cap?

Si urmeaza a 2-a sesiune de examene. Nici nu imi stiu toate materiile, si sunt sigur ca am o groaza de invatat, ca sa imi iau examenele cu note bune. Asta este, sper ca in al 2-lea an, sa fiu mai responsabil dpdv al facultatii, si sa ma duc mai des atat la cursuri cat si la seminarii.

Urez bafta la examene si spor la invatat celor care sunt la faculte!

3 comentarii:

  1. asa am zis si eu in anul 1: ''din anul 2 iau treaba mai in serios '' :D Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  2. lol, da, sentimentul acesta este specific oricarui student in timpul sesiunii. Apoi cum incepe semestru nou, ti se pare ca mai e pana la final si poti sa mai chiulesti acum la inceput si cam maine vine iar sesiunea, iar stress si uite cum se termina facultatea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. va fi mai rau de anul urmator :))

    RăspundețiȘtergere