duminică, 30 mai 2010

It ain't over 'till it's over .

Cu si despre relatii... Deh, eu sa vorbesc de asa ceva? Nu sunt in stare sa pastrez o relatie ( nu de prietenie, dinailalta ) nici o luna. Oare de ce? Oare sa fiu eu chiar asa perfectionist sa caut doar idealul? Nu ca asta ar fi un lucru rau, insa nu stiu sigur daca il ( o ) voi gasi vreodata. Apoi mai este problema libertatii. Adica eu nu suport sa mi se faca program, ba mai mult, eu sunt de parere ca nu imi voi schimba obiceiurile si iesirile cu baietii la baute si alea alea, pentru o fata. Cel putin nu acum. Si chiar imi pare rau ca din motivele astea am ajuns sa imi stric relatii, sau sa ''rup inimi'' ... Cand nu am prietena, imi trebuie si din momentul in care am, nu mai vreau.
Da stiu, is nebun si alea alea, dar asa sunt. Poate ma voi schimba odata, insa nu pot spune cand si cum, pentru ca nu depinde numai de mine.

Numai sa nu se intoarca roata ...

4 comentarii:

  1. N-ai gasit persoana potrivita inca pentru care sa faci eforturile necesare. Numai ca daca atunci cand o vei gasi, nu-ti vei da seama, vei trece pe langa ea, poate o vei si chinui. Indiferent, iubirea nu inseamna rai, miere si lapte. Iubirea inseamna daruire, dedicare, munca, abia dupa ce vei oferi acestea iti vei da seama cat inseamna o persoana pentru tine si vei realiza cate poti face mai departe pentru ea. Momentan, copilareste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand o sa simti ca "persoana" o sa merite si chiar o sa tii la ea, o sa vezi ca iesirile cu baietii si alea alea o sa treaca pe locul 2 de la sine. E important sa nu faci aceeasi greseala ca mine: sa le scoti de tot din program. Stai si cu ea si cu ei dar nu uita ca ei au fost dinaintea fetei langa tine, buni, rai, te-au barfit sau nu, dezamagit sau nu, au fost acolo. In rest numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa vina si persoana potrivita, "sa te tina in brate, cand dormi" ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) m`ai descris si pe mine mai bine decat as fi facut`o eu :))

    hai sa nu ne stresam ;) ... este timp si mai tarziu pt seriozitati :D

    keep having fun! :*


    miss ya >:D<

    RăspundețiȘtergere