luni, 16 august 2010

Chiar nu inteleg .

Astept cu nerabdare sa vina Paul Kalkbrenner la Cluj. Insa asta nu inseamna ca tre sa scriu zilnic pe twitter, facebook, mess etc., cum am auzit despre Iron Maiden in ultimele 2 ( 3 ) luni .. nu ma intelegeti gresit, nu am nimic nici cu ei, nici cu fanii lor. Dar mi se pare lame cata agitatie s-a facut pentru ei. Poate nu imi dau eu seama de 'gravitatea' acestui eveniment, insa oricum, zilnic am auzit despre ei, despre concert, despre cat de ieftin ii biletu, despre cat de nerabdatoare e toata lumea ca vin etc. Si acum dupa eveniment, aud de 2 zile ca ce tare a fost si etc... Nu am fost la concert, nu m-as fi dus nici gratis, si cu toate astea respect pe toata lumea cine a fost acolo, in fond gusturile nu se discuta. Dar serios, lasati-o mai moale, ca dati in penibil deja. ( parerea mea )

3 comentarii:

  1. Nu stiu ce show au facut cand au avut timp ei de Twitter si Facebook.. in timpul concertului.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu is mare fan I.M., dar concertul o fost o mare bataie de joc...or ajuns cu jumate de ora inainte de concert si o cantat fix o ora jumate si apoi o plecat...comportament f arogant...si i-o cam durut in 14 de concertu din Romania...anyway sper sa aud lucruri bune despre Paul Kalkbrenner (:

    RăspundețiȘtergere
  3. In ce data vine Kalkbrenner ? :D

    RăspundețiȘtergere