miercuri, 30 iunie 2010

Provocari .

Cu totii trecem prin diferite provocari. Si ne plac, si de recunoastem si de nu. La unii mai mult la altii mai putin, insa ne plac. De ce? Pai eu cred ca pentru ca altfel ar fi mult prea monoton totul. Baietii ar 'combina' orice fata ... Fetele ar face ce vor cu baietii cu bani ... Toti am avea tot ce ne dorim, nimeni nu ar mai face nimic. Adica nu numa ca ne plac, sunt si necesare, altfel ar fi haos, din punctul meu de vedere. Sa luam un exemplu, cand nu iti iese ceva, deobicei mai incerci, incerci altfel, iti pui mintea la contributie, GANDESTI ( da, suna foarte evident, insa in ziua de azi nu multi oameni o fac ), si cauti alte solutii pentru rezolvarea acelei provocari. Daca renunti, urat din partea ta.
Stateam si citeam o carte zilele trecute, Secretele Succesului - de Dale Carnegie. Am ajuns catre jumatatea ei si imi place, enorm de mult! Si am gasit un citat foarte 'basic' insa foarte adevarat, asa pentru cei care renunta sau spun ca nu le iese nimic. ''Cat timp faci aceleasi lucruri, vei avea aceleasi rezultate'' - hmm, nu v-ati fi gandit, nu? Hai cu schimbarea!

PS: nu are legatura cu postul, insa merita atentie. Un Speed Painting facut de un bun prieten de-al meu pe nume Paul Cheptea. Videoul il gasiti aici.

Un comentariu:

  1. super post..... eu nu demult am inceput ceea c u vorbesti in post, deja vad mici rezultate:)

    RăspundețiȘtergere