miercuri, 9 decembrie 2009

Fake people .

Nu ti-ai dorit niciodata: sa pleci? Sa ai destui bani si timp sa te iei si sa pleci o perioada fara sa te uiti inapoi? Sa uiti de toti oamenii falsi pe care ii stii? Sa iei cu tine doar o mana de prieteni pe care stii sigur ca ii cunosti cu adevarat? Sa fi doar o fantoma printre ceilalti? Sa nu fi fost tu acea persoana populara pe care o stie toata lumea? Sa fi "just another guy''? Sa nu fi tu acela pe care il roaga lumea sa rezolve o situatie oarecare? Sa nu fi tu acela pe care toata lumea se bazeaza in rezolvarea unor probleme? Sa stii ca nu esti tu acela care poti avea prieteni falsi in preajma ta? Sa nu ti se intample sa fi ranit sau calcat in picioare? Sa stii ca nu esti tu acela de care multi profita in ciuda faptului ca tu incerci sa ajuti?
Ei bine, eu da.

11 comentarii:

  1. da si eu bah!! iti vine sa-ti iei jucariile si sa pleci!!! da d kte ori am patit!! :PPP

    RăspundețiȘtergere
  2. nu neaparat :P de oameni falsi te poti lipsi si de ajutat, ii ajuti pe cei care merita :P si punct. sabyyy:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru blog. Cat despre partea cu plecatul...cum ar fi daca ai incerca sa nu ii bagi in seama. Te consumi mai putin daca iei lumea asa cum e...

    Apropo sper ca o sa faci un post si cu taize :)

    Salutari de la purice(long time no see/talk)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai da te consumi mai putin. stiu asta, dar sunt momente cand nu mai poti ignora pur si simplu :) nu ca sunt foarte dese acele momente, dar sunt si ele prezente, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. de 2 ori pe sapt imi vine sa plec... dar eu as pleca singura, fara nimeni :D

    RăspundețiȘtergere
  6. va rog pentru cei ce lasa comentarii folositi profilul Nume/Adresa URL si nu scrieti doar la nume ca sa stiu cine sunteti :) multumesc si multumesc si celor care au scris cu anonim dar s-au semnat.

    RăspundețiȘtergere
  7. et'zi un laiber..glumesc ,fuarte tare blogu ;) bv

    RăspundețiȘtergere
  8. De acasa am plecatââ
    Maiculitza meaa...
    Pe obraji m-a sarutatââ
    Si mi-a spus ca lumea-i rea
    Ai grija mama de tine ramai sanatoasââ
    Plec in lume dupa bani
    Nu stiu cand mai vin acasââ

    refren:
    De vreo cativa ani
    Umblu-n goana dupa bani
    Si nu-mi gasesc locul
    Ca prea trist mi-a fost noroculll...măi leanooo...

    De-as fi pasare sa zborr
    Acum as pleca
    Ca nu mai poate de dorrr
    Maiculitza mea (au au auuuuu)
    Sarbatorile cand vin
    Beau singur si plangg
    As lasa si bani si tot
    La ai mei ca sa ajunggg... măi măăăiii...

    noi sa fim sanatosi ,la anu si la multi ani! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu. Nu ai nevoie de timp si bani daca nu ai nimic de regretat ( daca „sa ma uit inapoi” se refera la metaforicul „bag piciorul in tot” – unde tot este amalagamul de regrete, prieteni, familie, job, faculta, scoala etc ). Nu trebuie sa mergi nicaieri, poti sa ramai unde esti si sa faci mult mai multe. Nu, nu vreau sa uit de oamenii falsi pe care ii cunosc, de ce as uita de exemplele proaste in viata – inveti din exemple, nu esti prost sa le traiesti din nou. De unde esti sigur ca ii cunosti cu adevarat ( acea mana de prieteni de care vorbeai tu ) avand in vedere ca niciun om nu este atat de extrovertit si sincer incat sa isi arate toate cartile pe fata – toata lumea minte, get used to it. Just another guy? Nu. De ce sa fiu gri cand nuantele care caracterizeaza un om, bun sau rau, sunt negru si alb? De ce sa nu imi convina cand cineva ma roaga, desi poate nu am cum, sa ii ajut intr-o situatie? Nu pot decat sa ma gandesc ca cine stie, poate voi avea si eu nevoie de ajutor. Revenind din nou la subiectul prieteni falsi - care mentionezi ca sunt in preajma ta, cine ii tine acolo? Daca esti calcat in picioare sau ranit, modul in care accepti si tratezi aceasta situatie depinde doar de tine, iar, sa revenind la inceputul postului tau, plecarea nu este decat o dovada de lasitate in acest caz. Iar in ceea ce priveste modul in care cei pe care doresti sa ii ajuti profita de tine, este un risc, de acord. Intrebarea este defapt daca te doare-n cot de acel risc sau nu?
    Simteam nevoia sa iti raspund la intrebari.
    Numai bine, see.right.through

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr-un fel inteleg si la ce te referi tu, insa la momentu lrespectiv asta simteam. Oricum, plecatul este dovada de lasitate, dar nu era vorba de ceva definitiv, doar de o perioada, asa, sa iti mai purifici mintea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. INteleg situatia..crede ma... si eu am simtit nevoia sa fac...

    RăspundețiȘtergere