marți, 8 decembrie 2009

post # 1

Foaie verde de hartie uite blogu' meu cum vine ... Mda, cu ajutorul lui Axi, o prietena foarte buna, am reusit sa fac si eu un blog cat de cat ... Pentru ca e primul post, am decis ca ar fi mai ok sa scriu cate ceva despre mine, ca nu toti citesc descrierea. Dar nu ceva basic, ceva interesant despre mine. Stiu ca suna narcisist, dar asa mi se pare ca e ok.
Imi place sa cred ca traiesc pentru muzica si cu ajutorul ei pot face orice. A day without music, is a lost day. La toti ne place muzica, intr-un fel sau altul.
Traiesc in Cluj-Napoca, un oras pe care il ador pentru absolut tot ce are si ce nu are. Nu l-as schimba cu niciun alt oras din lumea asta.
Am prieteni si am ''prieteni'', ca toata lumea, nu? Putini sunt cei care ma cunosc pe mine cu adevarat si nu ma stiu ca fiind doar o persoana vesela si amuzanta care poate face pe oricine sa se simta bine indiferent de circumstante. Nu e chiar asa, dar e bine ca lumea sa creada acest lucru.
Imi place sa conduc si sa fiu de mult ori singur in masina. Sa imi pun muzica pe care simt ca o cere drumul, masina, starea de spirit si conditiile de afara. Nimic nu se compara cu o noapte de oras gol, mergand incet in cutia mea de metal, printre iluminarea difuza a strazilor cu putin sub viteza legala si gandindu-ma la ce cred eu ca e necesar la momentul respectiv.
Sunt obosit si racit, asa ca mai multe alta data. Sper ca totusi cei care cititi aceste randuri sa nu ramaneti cu gandul ca v-ati pierdut cateva minute din viata si sa mai reveniti pe blogul meu din cand in cand. Normal service will be resumed :)

7 comentarii:

  1. nice start kid!!:PPP sa t vdm p mai departe!!:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant si deloc ciudat!!;))"nu stiu de ce am impresia ca stiam unele din lucrurile scrise de tine":P:Paaa...si nu,eu nu mi-am pierdut niciun minut din viata:D:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Welcome kid :D we will have some fun ;o)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca te simti in kkt...
    cu 10-20 de beri te'ai spalat
    sau poate doar ai uitat
    oricum nu conteaza, daca te simti curat

    Sper sa tragi tu ceva concluzie :))

    RăspundețiȘtergere
  5. jingle bells jingle bellsssssssss :)))) rock rock rock baby :)))) \:d/

    RăspundețiȘtergere
  6. Buggy:
    foarte fain k ti-ai facut blog...acuma mai nou asa ii la moda sa aiba toata lumea blog...daca iti place sa scri f fain....ti-am pus un link de la o melodie care imi place mie f mult si cred k ti se potrivesti si tie...bafta la blog si sper sa iti placa si tie melodia :)

    http://www.youtube.com/watch?v=9b7GVcB9JIA

    RăspundețiȘtergere