luni, 8 noiembrie 2010

20. Fix .

Am schimbat prefixul! Doamne, nici nu stiu de unde sa incep. In orice caz, a trecut extraordinar de repede daca stau sa ma gandesc. Si tin minte cum la 10 ani imi doream sa fiu mare ... si acum incep sa imi doresc sa fiu mic. Dar nu ma plang, viata merge inainte, cu bune si rele.
Nu am niciun regret ( poate ) din acesti 20 de ani, am facut in mare parte tot ce mi-am dorit sa fac, toate nebuniile si la fel si toate chestiile serioase.
Imi dau seama pe zi ce trece cat de fraier am fost pe la 15-16-17 ani cand nu ii apreciam pe ai mei asa cum fac astazi. Si ii iubesc poate mai mult ca niciodata si sunt recunoscator ca sunt asa cum sunt, si ma inteleg de minune cu ei!
Ma mandresc cu faptul ca am o mana de prieteni adevarati si apropiati, si pe langa ei inca multe alte cunostinte. Oricum, o chestie am invatat in perioada asta, people come, people go.
In rest, sper ca in anul ce vine sa ma pun pe picioare, sa pot sa spun ca am ceva ''al meu'' cu adevarat, din munca mea. Poate sa ma mut singur ( visul meu de cand is mic ), nu ca as avea vreo problema sa stau cu ai mei, tocmai am mentionat ca ma inteleg super bine cu ei, dar totusi, ma simt in stare sa fiu singur la casa mea .

Deci La multi ani si bani mie ! Asta e piesa pe care o voi asculta azi toata ziua :) !

4 comentarii:

  1. La multi ani! Cu intarziere, dar se accepta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere