luni, 8 noiembrie 2010

Nici Dumnezeu nu intelege femeile :))

Un barbat mergea pe motocicleta sa de-a lungul unei plaje din California, când, deodata, cerul se înnoreaza deasupra capului sau si, cu o voce tunatoare, Dumnezeu spune: "Pentru ca ai încercat sa-mi fii credincios prin toate mijloacele, îti voi îndeplini o dorinta."

Motociclistul trage pe dreapta, se gândeste o clipa si spune: "Doamne vreau sa construiesti un pod de aici pâna în Hawaii, ca sa-l pot traversa ori de câte ori o sa doresc."
Dumnezeu îi replica: "Dorinta ta este materialista, gândeste-te la imensele provocari pentru asa tip de constructie, suportii necesari pentru a atinge fundul Pacificului si cimentul si otelul necesar! Îl pot face, dar îmi este greu sa-mi justific dorinta ta pentru o chestie lumeasca... Gândeste-te un pic mai mult la o dorinta care ar putea sa ajute omenirea într-un fel ..."

Motociclistul putin rusinat s-a gândit îndelung de aceasta data. În final el spune: "Doamne îmi doresc ca eu, si toti barbatii din lume, sa putem întelege femeile, vreau sa stiu ce simte ea în suflet, ce gândeste atunci când ma trateaza cu raceala, de ce plânge, ce vrea sa zica când spune "nu am nimic", de ce trosneste si pocneste când vreau sa o ajut si, nu în ultimul rând, cum as putea sa o fac intradevar fericita!!!!

La care Dumnezeu îi replica: "Câte benzi pe sens vrei pentru podul ala, doua sau patru?"

Un comentariu: