marți, 2 noiembrie 2010

Chapter closed .

Desi am scris frumos despre ea in postul anterior, de data asta ma abtin cu greu sa fac acelasi lucru. I'm over it, pentru ca am aflat defapt ce fel de persoana se ascunde dupa frumusetea fizica. Tarziu, si am fost fraier, dar asta este, mai bine mai tarziu decat niciodata. Nu detaliez cu exemple, desi as avea de unde, pur si simplu nu mai merita nici atat efort. Un om care nu are atat tupeu sa iti zica ceva in fata, te evita, si vorbeste cu altii ca mai apoi sa afli tu de la ei, in ochii mei e un nimeni. Si nu postez ce postez ca mi-ar fi ciuda, sau ca is gelos, sau ca orice altceva.
Pur si simplu, mi-am deschis ochii. Si nu conteaza daca ce am aflat eu azi este sau nu adevarat, atata timp cat nu ai atat sange in tine, sa imi zici adevarul, sunt liber sa cred ce vreau eu, si la fel si tu, nu? Si cu asta am incheiat discutia.
PS: cat mai multe oportunitati iti doresc :) !

2 comentarii: